<i>Make</i> <i>Love</i> <i>Like</i> a <i>Man</i> - pedia

Def leppard make love like a man single

Make Love Like a Man - pedia C'mon All you girls 'round the world Lookin' for a guy who's a real go getter Every guy grab a girl Love her like a man, make her feel a lot better Everybody You want it - I'm the one I got it - I'm Mr. Make Love Like a Man" is a 1992 single by British hard rock band Def Leppard from their multi-platinum album Adrenalize. The song reached No. 3 on the.

DEF LEPPARD - Official Charts Fun You need it - I'm Captain Cool, yeah Come get it - And I've come for you C'mon Don't me Golo Don't me Cassanova Just me on the phone And baby come on over When you need someone When you need someone to... All the singles and albums of def-leppard, peak chart. MAKE LOVE LIKE A MAN. DEF LEPPARD. BLUDGEON. um Beattie premieres new single Man

Def Leppard Make Love Like A Man Make love like a man I'm a man That's what I am, yeah Make love like a man Your kinda man That's what I am Every day, every nht Take her little heart 'til it beats like a hammer Do it good, do it rht Crazy little girl gonna stutter 'n' stammer [Repeat Bridge] [Repeat Chorus] Gimme some rock 'n' roll Little bit of rock 'n' roll It's gotta be rock 'n' roll Little bit of rock 'n' roll Little bit of love goes a long, long way Gotta get it on if you really wanna get her Never ever wait it's a little to late Love her like a man, make her feel a lot better You want it- Yeah baby I got it - Why not You need it - Oh-oh Come get it - Oh come on [Repeat Bridge] [Repeat Chorus] Make love like a man I'm a man, that's what I am baby Make love like a man I'm a man, that's what I am Hey, get it while you can I wanna be your man Baby understand I'm a mmmmmmmmmman!! Def Leppard Make Love Like A Man Spanish Promo 7" vinyl single 7 inch record Tracklisting / Additional Info 1. Make Love Like A Man 2. Miss You In A Heartbeat

Def Leppard Make Love Like A Man Single 1992 Make love like a man Oh, you love her like a man She's gonna feel a lot better And that's a fact! Single Notes By dltourhistory. The second single from 'Adrenalize' was released in June 1992. 'Make Love Like A Man' was released in the run up to the bands.


Def leppard make love like a man single:

Rating: 93 / 100

Overall: 89 Rates

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *